Muziekvereniging Klein maar Dapper is een van de oudste fanfare van Den Haag. KmD is opgericht op 15 januari 1916.news1

De vereniging is sociaal, uit alle lagen van de bevolking kan men lid worden van deze vereniging.
KmD is een begrip in het Haagse en zeker onder de ouderen, vandaar dat het van belang is dat we de jeugd ook weten te benaderen en mogelijkheden bieden om daar KmD mee te versterken en dan ook meer leden te krijgen.
KmD is een gezellige en directe vereniging waar respect en waardering voor elkaar duidelijk aanwezig is.  Samen muziek maken en dat ook laten zien aan de burgers van Den Haag en omstreken.
KmD wil verbreden en daar zijn we hard mee aan de slag, wij willen verschillende culturen laten deelnemen aan onze muziekcultuur en KmD ook aan hun cultuur. Dat is knap lastig maar we geloven erin en dat laten we ook zien in het jaarlijks terugkerend “Ut Haag Notuh Festival” waar verbinding en verbreding van de verschillende culturen voorop staat.
Wij hebben een eigen repetitielokaal aan de Lange Lombardstraat 38 in het centrum van Den Haag Vandaar dat wij erin geloven dat daar vele mogelijkheden liggen.
Klein maar Dapper is 98 jaar oud en is op weg naar het 100 jarig bestaan en dat zullen we Den Haag laten weten.

Klein maar Dapper is een oud maar springlevend dametje en u gaat zeker van ons horen.